Entrevistes
Mara Jiménez: «Soc actriu, influencer i activista, i no penso renunciar a res»
Mara Jiménez (1995, Sabadell) és actriu, activista, influencer, escriptora i molt més. Graduada l’any 2016 com Actriu de Teatre Musical per l’Escola Coco Comin de Barcelona i amb més de 15 anys d’experiència sobre els escenaris, estrena ‘Un amor particular’ el proper 20 de juliol al Teatre Condal. A més, compta amb 490.000 seguidors a Instagram al compte @croquetamente, i és autora dels llibres ‘Acepta y Vuela’ i ‘Más yo que nunca’, co-fundadora del projecte ‘Botiquín para el alma’ i part activa de projectes contra la gordofobia i en favor de l’autoestima.
Entrevistes
Núria Llopis: «A l’Institut necessitem més mans per poder acompanyar tota la diversitat»
Núria Llopis (Alcoi, 1978) és, des del curs 2024-25, directora de l’Institut Bosc de Montjuïc, on va arribar com a professora de català el 2006-07 després d’exercir en altres centres de Barcelona. Llicenciada en Filologia Catalana per la Universitat d’Alacant, es va traslladar a la capital catalana per continuar la seva formació. Encara avui compagina la direcció amb la docència.
Entrevistes
David Bondia: «El sensellarisme s’està expulsant del centre i acaba tot a Montjuïc; fins i tot el mercat de la droga»
David Bondia i Garcia (Barcelona, 1969) és, des del 2021, el Síndic de Greuges de Barcelona, la institució que defensa els drets de la ciutadania davant l’Ajuntament. Doctor en Dret i professor de Dret Internacional Públic a la Universitat de Barcelona, ha presidit l’Institut de Drets Humans de Catalunya i, des del 2025, presideix la xarxa internacional de defensories locals. Veí del Poble-sec, el juliol del 2026 va revalidar el càrrec per a un segon mandat
Entrevistes
Teresa Noguera: «Una de les coses que més ens omplen és portar alegria i música a les persones que estan soles»
Fa 15 anys que la Teresa Noguera dirigeix la Coral 4 Vents, l’espai de cant de les quatre parròquies del Poble-sec. L’agrupació va néixer el març del 2011 de la insistència d’un mossèn i s’ha convertit en un dels punts de trobada més estimats del barri. Tot i la creença inicial que no funcionaria, la coral ja compta amb unes 40 persones i ha participat en actes com la Festa Major del Poble-sec i la festa de Santa Madrona
-
Societatfa 2 setmanesComencen les obres del nou poliesportiu que es posarà en marxa amb retard
-
Entrevistesfa 2 setmanesNúria Llopis: «A l’Institut necessitem més mans per poder acompanyar tota la diversitat»
-
Políticafa 2 setmanesEl Govern del PSC retalla a mínims el Pla de Barris sense donar explicacions
-
Culturafa 2 setmanesViu Montjuïc torna amb més activitats, però amb el mateix caràcter popular
-
Hemerotecafa 2 setmanesZONA SEC 269
-
Culturafa 2 setmanesEl programa Pedrera 3.8 puja als escenaris a grups emergents
-
Llibresfa 2 setmanesVeus que ressonen de nou
-
Històriafa 2 setmanesLes escales mecàniques





