Cinemes
América: La muerte se llama Miriam i El robo del siglo; Arnau: Un minuto para rezar, un segundo para morir i Hora 25, amb Virna Lisi i Michael Redgrave; Condal: Inspector Joss, amb Jean Gabin, i Las piernas de la serpiente, amb Cassen i Teresa Gimpera; Cinerama Nuevo: Los tres mosqueteros, amb Lana Turner i Gene Kelly; Cinerama Waldorf: Los cañones de Navarone, amb Gregory Peck, David Niven i Anthony Quinn; Español: Adivina quien viene esta noche, amb Spencer Tracy, Sidney Poitier i Catharine Hepburn, i La estrella del Sur, amb Orson Welles i Ursula Andress; Regio Palace: Zeppelin, amb Michael York i Elke Sommer, i La Ciudad frente a mi, amb Paul Newman. Podem observar una absoluta varietat, tant pel que fa als gèneres com als actors principals, i també amb films recents i alguns d’anys abans.
Espectacles
Al Teatre Apolo es fa la revista Llévame a París, amb Tania Doris, Luis Cuenca i Pedro Peña, un encapçalament típic del moment, amb les denominades Alegres chicas de Colsada. Al Talia, es representa la comèdia Cuando el diabló lleva faldas, amb Alícia Tomàs, Paquita Ferràndiz i Margarida Minguillón. I al teatre Victoria es presenta per primer cop als escenaris Chicho Gordillo Show, amb el popular polifacètic showman peruà. Anteriorment havia actuat a la sala de festes Rio, del carrer de Floridablanca. Posteriorment fou molt famós a la televisió, en programes de Chicho Ibáñez Serrador.
S’anuncia la sala de ball Apolo, amb l’Orquestra Apolo, amb el més modern repertori i el seu cantor, Peter.
Parc d’atraccions de Montjuïc
També hi trobem informació de les actuacions al parc d’atraccions de Montjuïc, obert cinc anys abans, on en aquelles festes de la Mercè va actual Lola Flores i el seu marit Antonio González. En el recinte del parc hi havia la discoteca Lord Black, que s’anunciava com a sense problemes d’aparcament. El conjunt del parc d’atraccions estava molt lligat amb el Paral·lel, atès que el funicular permetia arribar-hi des de la mateixa avinguda.
I finalment, a les plaça de braus de les Arenes, hi havia el Gran Festival Mundial del Circ 71, amb la participació dels trenta millors circs del moment i l’actuació de la còmica catalana, Mary Santpere, com a invitada d’honor. Dels espectacles que hem enumerat en aquesta petita ressenya de setembre de 1971, ara fa 50 anys.