Entrevistes
Mei: “Actuar a El Molino és el meu somni”
La Mei (Barcelona, 1984) es dedica a l’striptease artístic i al cabaret. També és terapeuta corporal mitjançant tallers adreçats a dones. El seu pas pel cabaret de Bigas Luna li va marcar profundament, i ho plasma en ‘La Bambola Cabaret’, on vol emular el que va viure a Saragossa. Connecta amb el Paral·lel més irreverent, que ha marcat la història de l’avinguda. No amaga les seves intencions de poder portar la seva proposta al màxim exponent d’això: El Molino. L’han definit com a successora de Christa Leem, la icona de la llibertat dels anys 70 i musa de la intel·lectualitat barcelonina.

Entrevistes
Roser López Espinosa: “És clar que la dansa com a professió és inestable, però avui dia tot ho és”
Mai ha distingit la seva vida de la dansa. La Roser López Espinosa (Granollers, 1980) és una de les coreògrafes catalanes amb més projecció internacional. Després de formar-se a Amsterdam i treballar amb creadors de renom, ara treballa com a ballarina creadora i és professora al Conservatori Superior de Dansa. Aquest octubre estrena Faula al Mercat de les Flors amb un espectacle que celebra la imaginació col·lectiva a través d’una peça abstracta.
Entrevistes
Gil Toll: “La Casa de la Premsa ha de ser un referent en la lluita contra la desinformació”
La trajectòria de Gil Toll (Lleida, 1963) ha estat marcada per una doble vida professional i personal. Mentre que, per una banda, sempre ha estat vinculat al periodisme econòmic, en paral·lel i des de fa més de quinze anys dedica temps a la recerca històrica de la Casa de la Premsa, entre d’altres, arran d’una investigació familiar. Així, la seva vida s’ha teixit des de dues línies paral·leles: la televisió, per professió, i la història del periodisme, per vocació.
Entrevistes
Sindicat de Barri del Poble-sec: “Es fa política d’aparador, mentre que molta gent viu en situació de precarietat”
-
Continguts especialsfa 1 setmana
Els centres sanitaris públics catalans es reforcen contra els atacs informàtics
-
Hemerotecafa 2 setmanes
ZONA SEC 257
-
Continguts especialsfa 2 setmanes
Catalunya desplega l’atenció integrada social i sanitària: més coordinació, més salut, més benestar
-
Entrevistesfa 2 setmanes
Roser López Espinosa: “És clar que la dansa com a professió és inestable, però avui dia tot ho és”
-
Societatfa 2 setmanes
El veïnat de Concòrdia 41, en peu de guerra contra el fons especulador que els vol expulsar
-
Societatfa 2 setmanes
La Casa de la Premsa acollirà una extensió de l’Institut del Teatre
-
Històriafa 2 setmanes
Les oficines de l’Exposició
-
Continguts especialsfa 3 setmanes
“Aprofitem els aliments”: menys malbaratar, més aprofitar