Entrevistes
Joan Ximénez: “A Barcelona hi ha tres coses: la sardana, l’escudella i la rumba catalana”
Si els carrers del Raval parlessin explicarien tot d’històries sobre Petitet, un gitano català que és tota una institució al barri. Joan Ximénez (Barcelona, 1962) és una persona que encomana alegria. Malgrat la malaltia que pateix, la seva fe en Déu i la seva empenta envejable l’han portat a fer realitat el seu gran somni: portar la rumba catalana a l’escenari del Liceu. Ens trobem amb ell al restaurant O’Barazal del Paral·lel –ell en diu la seva oficina– i parlem de la seva vida, de música i de gitanades. La seva calidesa i l’optimisme que desprèn ens fa adonar-nos d’una cosa que pot confirmar qualsevol que el conegui: el Petitet és molt, molt gran.
Entrevistes
Cecilia Bellorín: “M’agradaria reunir a les persones del carnestoltes ‘Fem Girar El Molino’”
Cecília Bellorín (Veneçuela, 1955) és una artista polifacètica que s’ha fet un nom en el món de la música, el cinema i la poesia. Com a cantant, actriu, poeta, show woman i activista, ha portat la seva passió per la cultura i la seva estimació per la seva terra natal arreu del món. A més, el seu vessant com a defensora de la seva cultura i dels drets humans la fa una figura respectada i sempre compromesa.
Entrevistes
Pepi Domínguez: “La natalitat ha baixat, però no al Poble-sec”
La Pepi Domínguez (Barcelona, 1959) acaba de jubilar-se després de treballar durant 52 anys. La seva trajectòria professional de 18 anys com a llevadora al CAP de les Hortes del Poble-sec ha estat marcada per la seva vocació i dedicació. L’estima que li té el veïnat és el resultat de la seva implicació a l’hora de compartir els moments més íntims i emocionants de les famílies, com ara l’assistència de parts a les llars.
Entrevistes
Joseán Moreno: “Cap actor se separa completament del seu personatge”
Joseán Moreno (Badajoz, 1977) és un actor, cantant, presentador de televisió i locutor de ràdio i publicitat espanyol. Al llarg de la seva carrera, ha destacat per la seva gran versatilitat i capacitat d’adaptació a diverses disciplines artístiques. Una de les seves interpretacions més destacades és la de Barber a la producció de ‘El Médico’, que actualment es pot veure al Teatre Apolo fins al mes de gener.
-
Hemerotecafa 3 mesos
ZONA SEC 246
-
Societatfa 3 mesos
Els equipaments i l’habitatge assequible promès a l’entorn firal hauran d’esperar al 2033
-
Històriafa 3 mesos
‘Can Mañach’, merceria, perfumeria i roba de categoria
-
Hemerotecafa 2 mesos
ZONA SEC 247
-
Culturafa 3 mesos
L’escena musical es revifa a El Molino i Paral·lel 62
-
Políticafa 3 mesos
José Antonio Calleja (PP): “El Poble-sec ha de ser prioritari”
-
Hemerotecafa 3 mesos
Paral·lel OH! 146
-
Hemerotecafa 3 setmanes
ZONA SEC 248