Entrevistes
Margarit: ‘‘Ens fan falta més recursos per acabar de desenvolupar el projecte que la ciutat es mereix’’
Per a algú que s’ha passat tota la vida ballant no és fàcil tancar-se en una oficina, però la directora del Mercat de les Flors, Àngels Margarit (Terrassa, 1960), viu aquesta etapa amb il·lusió i amb un munt d’idees al cap i sobre la taula. Margarit pertany a la primera generació de ballarins contemporanis que va sortir de l’Institut del Teatre als anys 70. El 1984 crea la seva pròpia companyia, Mudances, amb la qual ha treballat fins fa ben poc. Parlem de la seva trajectòria, de la programació d’aquesta temporada i de la seva voluntat d’acostar el barri a la Casa de la Dansa.

Entrevistes
Roser López Espinosa: “És clar que la dansa com a professió és inestable, però avui dia tot ho és”
Mai ha distingit la seva vida de la dansa. La Roser López Espinosa (Granollers, 1980) és una de les coreògrafes catalanes amb més projecció internacional. Després de formar-se a Amsterdam i treballar amb creadors de renom, ara treballa com a ballarina creadora i és professora al Conservatori Superior de Dansa. Aquest octubre estrena Faula al Mercat de les Flors amb un espectacle que celebra la imaginació col·lectiva a través d’una peça abstracta.
Entrevistes
Gil Toll: “La Casa de la Premsa ha de ser un referent en la lluita contra la desinformació”
La trajectòria de Gil Toll (Lleida, 1963) ha estat marcada per una doble vida professional i personal. Mentre que, per una banda, sempre ha estat vinculat al periodisme econòmic, en paral·lel i des de fa més de quinze anys dedica temps a la recerca històrica de la Casa de la Premsa, entre d’altres, arran d’una investigació familiar. Així, la seva vida s’ha teixit des de dues línies paral·leles: la televisió, per professió, i la història del periodisme, per vocació.
Entrevistes
Sindicat de Barri del Poble-sec: “Es fa política d’aparador, mentre que molta gent viu en situació de precarietat”
-
Hemerotecafa 3 mesos
ZONA SEC 254
-
Entrevistesfa 3 mesos
Marta Calaf i Javier Velasco: “La pressió turística i la calor fan que molts veïns es quedin a casa per l’FM”
-
Políticafa 3 mesos
Georgina Lázaro (Junts): “El Govern suspèn al Poble-sec: paraules buides davant una situació real”
-
Culturafa 3 mesos
Retorn al Canal 4
-
Políticafa 3 mesos
EDITORIAL | L’orgull de ser, l’orgull de viure junts
-
Hemerotecafa 1 mes
ZONA SEC 256
-
Societatfa 3 mesos
La turistificació i el fenomen dels expats amenacen la continuïtat de la vida veïnal
-
Històriafa 3 mesos
La plaça de l’Univers